Oda skal gjøre Frøy mer synlig

Frøy har engasjert selskapet Caplist til å levere kommunikasjon og IR-tjenester. De kommende månedene skal Oda Frøisland og Bjørn Michaelsen prøve å fange alle de gode historiene, fra der det skjer. 

– Alle har en unik historie med bakgrunn, erfaring og fremtidige ambisjoner. Nå skal det ut til folket, forteller Oda, som ser fram til å bli bedre kjent med organisasjonen.

Sammen med Bjørn Michaelsen skal hun besøke mange av Frøys båter og kontorer. Her er hun på jakt etter de gode historiene. Innholdet som lages har som mål å formidle ekte Frøy-folk, fokus på fiskevelferd, den spesialiserte flåten og ringvirkningene og følgene Frøy skaper. Innholdet vil bli presentert på Frøy sine kanaler på Facebook, LinkedIn og Instagram. 

– Frøy leverer rekordresultater takket være gode og motiverte ansatte. Vår oppgave er å fange de gode historiene fra det arbeidet som legges ned hver eneste dag. Vi har allerede hatt gleden av å besøke flere og vi er blitt tatt godt imot. Aldri har jeg opplevd større engasjement og velvillighet i møte med et konserns ansatte. Jeg får inntrykk av at alle bærer en solid faglig integritet og spisskompetanse som kombineres med teamwork, forteller Oda.

Har du gode tips på hvem Oda og Bjørn skal besøke, så ta gjerne kontakt. 

– Alt er av interesse. Har du forslag og tips til historier vi burde fange? Send meg en mail på some@froygruppen.no, avslutter Oda som samtidig oppfordrer alle til å bruke følgende emneknagger /hashtags når de poster bilder i sosiale medier:

#FrøyFolk
#FrøyFisk
#FrøyFlåte
#FrøyFølger
#solutionsfortheoceanspace